учнівське самоврядування » Рогатинська гімназія імені Володимира Великого

Рогатинська гімназія


Вітаємо Вас на сайті Рогатинської гімназії
  • Текст: меньше
  • Текст: страндарт
  • Текст: больше

учнівське самоврядування
з історії...

Організація учнівського самоврядування гімназії носить назву "Гімназійна республіка"



Президент гімназії —
Марія Пилипів


Керує роботою правління і
старостату,видає накази про
проведення акцій, забезпечує виконання планів,оголошує вибори











Голова Ради гімназії —
Анастасія Магмет


Очолює Раду гімназії, керує роботою учнівського Парламенту













Учнівське самоврядування
– добровільне об’єднання учнів, мета якого – сформувати почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах партнерства, гласності, демократизму.

В наукових дослідженнях є різні види тлумачення цього поняття.
Учнівське самоврядування – це:
• метод, організації учнівського колективу, який забезпечує формування відносин, відповідальної залежності в колективі та організаторських якостей окремої особистості;
• складова частина системи педагогічних засобів, оскільки вирішує специфічні завдання єдиного колективу;
• результат педагогічної взаємодії вчительського і учнівського колективів;
• діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети, її розробку;
• принцип організації життя колективу школярів.


Принципи, які лежать в основі учнівського самоврядування:

• розширення реальних прав та повноважень органів самоврядування;
• свідомість, самодіяльність та активність учнів;
• доброзичлива вимога;
• регулярна почергова змінність виборного активу;
• відповідальність віковим та індивідуальним особливостям учнів;
• конкретизація колективних творчих справ.


Які завдання вирішує учнівське самоврядування:

• Сприяє навчальній та творчій діяльності учнів, виховує лідерів.
• Формує особистість з глибоко усвідомленою громадянською позицією.
• Забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи.
• Формує ініціативу, здатну приймати нестандартні рішення, особистість.
• Забезпечує захист прав і інтересів учнів.
• Створює широке поле можливостей для самореалізації школярів в конкретних справах.
• Виховує почуття власної гідності, вчить досягати індивідуальної та суспільної мети.
• Відвертає дітей від асоціальних форм поведінки.


Вітаємо!

Наших колег з
Днем народження!!!


Демко В.І. - 05 грудня
Ольвач Н.В. - 20 грудня
Пишко Г.Д. - 23 грудня

Архів новин

Грудень 2018 (4)
Листопад 2018 (13)
Жовтень 2018 (18)
Вересень 2018 (7)
Серпень 2018 (3)
Червень 2018 (11)
Травень 2018 (18)
Квітень 2018 (13)
Березень 2018 (9)
Лютий 2018 (8)
Січень 2018 (6)
Грудень 2017 (14)
Листопад 2017 (11)
Жовтень 2017 (9)
Вересень 2017 (4)
Червень 2017 (1)
Травень 2017 (8)
Квітень 2017 (5)
Березень 2017 (8)
Лютий 2017 (11)
Січень 2017 (3)
Грудень 2016 (14)
Листопад 2016 (10)
Жовтень 2016 (7)
Вересень 2016 (7)
Травень 2016 (3)
Березень 2016 (2)
Лютий 2016 (5)
Грудень 2015 (3)
Листопад 2015 (3)
Жовтень 2015 (4)
Вересень 2015 (3)
Серпень 2015 (1)
Травень 2015 (2)
Квітень 2015 (1)
Березень 2015 (1)
Лютий 2015 (1)
Листопад 2014 (1)
Жовтень 2014 (2)
Травень 2014 (5)
Березень 2014 (5)
Лютий 2014 (1)
Січень 2014 (2)
Грудень 2013 (10)
Жовтень 2013 (7)
Вересень 2013 (5)
Липень 2013 (1)
Травень 2013 (9)
Квітень 2013 (7)
Лютий 2013 (10)
Грудень 2012 (10)
Жовтень 2012 (20)
Травень 2012 (7)
Березень 2012 (6)
Грудень 2011 (5)
Жовтень 2011 (13)
Червень 2011 (4)
Березень 2011 (5)
Лютий 2011 (5)
Грудень 2010 (8)
Листопад 2010 (7)
Вересень 2010 (4)
Травень 2010 (4)
Вересень 2009 (5)


Гімназійний
відео-архів

Логін




КАЛЕНДАР

«    Грудня 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31